vrijdag 10 januari 2014

Geluk bij een ongeluk?

Vanmorgen voor de derde ( en voor deze week laatste; want ik doe het nog atlijd niet graag) keer gaan fietsen bij de kinesist. Ik dacht dat ik me redelijk goed voelde, maar mijn hartslag vertelde een ander verhaal. En die had gelijk! Gisteren te ijverig genaaid aan het kleedje voor ons Lisse. (woensdagavond in het Stikfabrik het begin gemaakt en ik wilde het voor het weekend af) Ik voelde het gisterenavond al (lag al heel vroeg in de zetel) en dus moet ik me er voor vandaag maar bij neerleggen. Het kleedje afwerken zal voor volgende week zijn. Deze voormiddag rusten en niet te veel doen, namiddag slapen en dan  is Lisse alweer thuis.
Maar ik kon toch in de zetel niet de hele voormiddag niksen, dus bij de boekenwinkel gestopt. Meer en meer begin ik te lezen en mij te interesseren voor anders en gezonder eten. Mijn broer eet volgens het palio-principe en een nicht van mijn man eet met haar gezin een mengeling van palio, tarwe-vrij en Pascale Naessens' kookboeken. En er zit wat in... Las ik in de week tijdens het wachten bij de kinesist nog een artikel over 'Broodbuik' een boek van Davis William. Genoeg redenen om bij de boekenwinkel wat te snuisteren, met volgend resultaat :


Nu mij nog verdiepen, vooral in de ingrediƫnten, want die ken ik niet allemaal...
Als ik er iets uit maak, lees je het hier.
Nu mijn pasta eten volgens het nieuwe programma van de weight watchers. Zal ook smaken, maar natuurlijk wel boordevol tarwe...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten