dinsdag 14 januari 2014

postcross

Ik kon nog 4 kaarten versturen met postcrossing (Er mogen  nu 9 kaartjes van mij tegelijkertijd onderweg zijn - Wil ook zeggen dat er veel terug op weg zijn naar mij).
Het is zo dat degene naar wie ik een kaartje stuur in hun profiel aangeven welke kaartjes ze het leukst vinden en dan is het de kunst om zo dicht mogelijk bij hun wensen een kaartje uit te kiezen. Dus de kaartjes die je opstuurt zijn daarom niet degene die jezelf het tofst vindt.
Velen vragen een kaartje van de buurt, maar deze zijn heel moeilijk te vinden, zeker mooie. Ik ben naar de VVV in Turnhout geweest en kocht daar alle mogelijke kaarten, maar als iemand nog een tip heeft, graag...
Deze stuurde ik vandaag (weer een heel rustige activiteit voor een regenachtige dag) :

Het kasteeltje ging naar de Tsjechische Republiek.
Deze mooie bloesemtakken gingen naar Nederland, maar 33 km van hier...
 Dit schilderij van Turnhout gaat richting China.
Deze kaart wordt naar Belarus gestuurd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten