dinsdag 7 januari 2014

terug wandelen

Sinds oktober ging ik 2 keer per week een wandeling maken in de Liereman, een prachtig natuurgebied bij ons. In het begin ging het heel moeizaam (moest ik echt na een half uur 20 minuten op een bank gaan liggen (!). ) Maar het ging beter en beter, tot ik mijn wandeling van 4km in 50 minuten, zonder rust, kon maken.
Toen ik op aanraden van de dokter van UZ Gent met fietstherapie begon (eind november) staakte ik het wandelen even omdat het te veel van het goede was. Eerst zien of ik 3 keer per week kon gaan fietsen bij de kinesist.
Nu dat al een beetje gaat, ben ik in samenspraak met mijn kinesist, terug beginnen wandelen. En wel vandaag.
Wat ging het moeilijk. Ik ben net uit de zetel, ik zwalpte op mijn benen en mijn hoofd deed terug enorm veel pijn. Echt terug gewoon worden. Morgen met mijn kinesist overleggen hoe het verder moet. Misschien gewoon doorzetten en nadien rusten... we zullen wel zien.
Maar het was wel prachtig onderweg. Wat wil je, het is precies een lentedag ipv putje winter. Mooie blauwe lucht, 10°C...



 Verwonderlijk, de natuur...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten